اتحاد المصارعين العرب

اهلا وسهلا بكم فى موقع اتحاد مصارعين العرب. الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين جدا لازعاجكـ

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اتحاد المصارعين العرب

اهلا وسهلا بكم فى موقع اتحاد مصارعين العرب. الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين جدا لازعاجكـ

اتحاد المصارعين العرب

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يحتوى على شرح وافى للرياضة المصارعة الرومانية والحرة والنسائية من شرح قانون المصارعة واساس وفنيات اللعبة

بطولة الجمهورية وزن 66

bogy
    bogy
    عضو جديد
    عضو جديد

ذكر
    العمل/الترفيه : الرياضة

بطولة الجمهورية وزن 66 Empty بطولة الجمهورية وزن 66

مُساهمة من طرف bogy الجمعة مارس 23, 2012 1:22 pm

[
    بطولة الجمهورية

b][b]قام العب طة ايمن علي /

بالفووز السحق في بطولة الجمهورية وزن 66 كيلو والذي كان مقر البطولة في استاد القاهرة في الصالة المخطة
    وكان اول مبارة كانت مع العب محمد احمد لعب نادي القوات المسلحة وكان كان العب طة حريص علي الفوز بالبطولة واكد بالفعل الفوز بالمس اكتف وكان يرعها الكبابتن الكبير كابتن / احمد غانم
    مبروك لي العب طة وبفعل يستحق المدلية لذهبية ولذك يدعو نمن الله طالب الانضمام لمنتخب مصر

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 11:29 am